FAQ - najczęściej zadawane pytania
>W jaki sposób można sprawdzić dostępność produktów?
Dostępność produktów wyświetla się na każdej stronie z danym produktem i jest przedstawiona za pomocą poniższych znaków graficznych:
- dużo
- średnio
- mało
- brak
>Jak dowiedzieć się kiedy produkt niedostępny będzie ponownie w sprzedaży?
Dostępność produktów uzależniona jest od naszych dystrybutorów/producentów, dlatego też najlepszą metodą na uzyskanie informacji o dostępności jest wysłanie zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na każdej stronie produktowej lub poprzez kontakt mailowy: kontakt@blueshop.pl
>Gdzie znajdę szczegółowe informacje na temat produktów?
Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące produktów dostępne są na stronie z opisem danego produktu.
>Gdzie wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy należy wpisać podczas składania zamówienia. W koszyku, pod wszystkimi pozycjami, pojawia się niebieska ramka z górnym napisem "Posiadasz kod rabatowy? Wpisz go poniżej!", gdzie należy wpisać otrzymany kod oraz kliknąć "WPROWADŹ"
Zdjęcie % na stronie głównej: Obraz autorstwa rawpixel.com na Freepik